امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

تحلیل وطراحی وپیاده سازی سیستم رزرواسیون هتل پردیس

تحلیل وطراحی وپیاده سازی سیستم رزرواسیون هتل پردیس دسته: علوم انسانی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 149 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22

سیستم رزرواسیون نمودار بستر نمودارهای DFD فیزیکی و منطقی نمودار ER نمودار LRS

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف مساله

نحوهی یافتن مساله

ملاحظات داخلی

ملاحظات خارجی

طراحی وامكان سنجی

نمودار بستر

نمودارهای DFD فیزیکی و منطقی 

نمودار ER

نمودار LRS

مقدمه

در هتل هاوموسسه هایی كه ارتباطات درون شهری و برون شهری دارند قسمت رزروازاهمیت زیادی برخورداراست چون ارتباط بین متقاضی وهتل اولین اهم است همچنین نوع ارتباط بامتقاضی درموفقیت هتل تاثیرگذاراست. 
تعریف مسئله

موضوع پروژه در رابطه با رزرواسیون هتل پردیس میباشد.کار این سیستم به این صورت است که پس از تماس متقاضی ، نوع اتاق ، تعداد نفرات ، تاریخ ورود و خروج ، نام مهمان و شماره تلفن از متقاضی دریافت میشود و شماره حساب هتل به متقاضی داده میشود و پس از اینکه متقاضی شماره فیش پرداختی را به هتل عرضه نماید درخواست او ثبت میشود. مشکلی که در اینجا مطرح است این است که ظرفیت هر آژانس برای ارتباط با هتلهای شهرهای مختلف محدود است و معمولا مسئول رزرو مجبور به توصیه یک هتل خاص  به مسافرمیشود که این موضوع انتظار مسافر را از آژانس بالا برده و با مواجه شدن با کوچکترین مشکلی، آن را متوجه آژانس میداند.همچنین اگر رزرو از سوی مسافر ایجاد شود ، با توجه به بی اطلاعی او از جزئیات هتل ممکن است هنگام ورود باعث نارضایتی او شود و همچنین پرداخت وجه از طریق بانک به هتل نیز دارای مشکلات فراوانی است.  

نحوه ی یافتن مساله

ملاحظات داخلی:

با توجه به گزارشات مسئولان رزرو ، مشکلات آنها در ارتباط با مسافران و توضیح مشخصات و قیمتهای هتل است.همچنین با توجه به گزارشات مالی محاسباتی ، امکان بروز اشتباهات حسابداری و مالی وجود دارد. همچنین برای مسافری که قصد رزرو دارد ، با توجه به بی اطلاعاتی از جزئیات و تصاویر هتل هنگام ورود ممکن است باعث نارضایتی او شود. پرداخت وجه به بانک نیز باعث هدر رفتن وقت و هزینه مسافر میشود.مشکلات آژانسها نیز در رابطه با کارمزدهای بسیار اندک هتلهاست که مسئولان آژانسها را مجبور به اخذ مبالغی بیش از قیمت هتل میکند و در نهایت باعث رنجش مسافر میشود و نخستین مشکلی که برای مسافر از سوی هتل ایجاد شود ، مسافر آن را متوجه آژانس میداند.

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

برچسب ها : سیستم رزرواسیون , نمودار بستر , نمودارهای DFD فیزیکی و منطقی , نمودار ER , نمودار LRS

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر