امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

مبانی نظری تحقیق بهره وری نیروی انسانی

مبانی نظری تحقیق بهره وری نیروی انسانی دسته: علوم انسانی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 27 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24

ادبیات نظری تحقیق بهره وری نیروی انسانی

قیمت فایل فقط 24,700 تومان

خرید

خلاصه ای از کار:

- مفاهیم بهرهبهره وری

مفهوم بهره‎وری برای حصول به نتیجه‎ای بهتر درگذران زندگی، ایجاد آسایش در مقابل استفاده از كار و نیروی فكر و ابزار، قدمتی به اندازه حیات انسان هوشمند بركره خاك دارد. به سخن دیگر هر تصمیم مبتنی برعقل و شعور كه منجر به فعالیت یا تلاشی شود، بهره‎وری را به عنوان مفهومی جهت كسب نتیجه بهتر در نظر دارد و ارتقاء آن، یعنی بهتر زیستن كیفیت بالاتر زندگی (ابطحی، 1382: 37).

..............

- مفهوم شناسی بهره وری

...............

- عوامل مؤثّر در بهره‌وری

 مشخّص است که تمام عوامل مؤثّر در افزایش بهره‌وری (درونی و بیرونی)، به یک اندازه و در یک زمان نمی‌توانند باعث افزایش بهره‌وری شوند؛ چرا که بعضی اثر کوتاه‌مدّت دارند و بعضی دیگر در بلندمدّت جواب می‌دهند و باعث افزایش بهره‌وری می‌شوند. به طور کلّی، عوامل مؤثّر بر بهره‌وری را از نظر زمان عملکرد، به دو دسته: 1. عوامل کوتاه‌مدت و 2. عوامل بلندمدت، تقسیم می‌کنند.

...............

- نظام‌های ارتقای بهره‌وری

................

- موانع بهره‌وری

...............


- عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی

................

- عوامل موثر بر بهرهوری

این عوامل از درون سازمان، نهاد یا هر واحد دیگری بر بهره‎وری تاثیر می‎گذارند. این عوامل را می‎توان به دو دسته جداگانه عوامل سخت و عوامل نرم گروه‎بندی كرد.

عوامل سخت: شامل مواردی چون كالا، كارخانه و تجهیزات آن، نوع تكنولوژی و موارد انرژی می‎باشد كه هر چند تغییرشان در كوتاه مدت مشكل است ولی اگر بتوان به نحو موثر و كارآ از آنها استفاده نمود، موجب افزایش بهره‎وری می‎شود همان‎گونه كه پیش از این گفته شد اكثر امور دولت، ماهیت خدماتی دارند، بنابراین ذكر این عوامل كافی بوده و بحث بیشتر، ضروری به نظر نمی‎رسد.

..................

- بهروری در جهان امروز

قیمت فایل فقط 24,700 تومان

خرید

برچسب ها : ادبیات نظری تحقیق بهره وری نیروی انسانی , مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی , تحقیق بهره وری نیروی انسانی , مبانی نظری , بهره وری نیروی انسانی

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر