امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت كشت و پرورش كدوی تخم كاغذی

پاورپوینت كشت و پرورش كدوی تخم كاغذی دسته: کشاورزی و زراعت
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 2867 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 68

کدوی تخم کاغذی متعلق به تیره کدوییان گیاهی است ،علفی،یکساله،با ساقه کرکدار و خزنده،ریشه محکم و برگهای پنج لبی که گلهای نر و ماده آن جدا از هم بر روی گیاه قرار می گیرند گلها به رنگ زرد و پنج لبی می باشندگلهای ماده کوتاهتر از گلهای نر می باشند ابتدا گلهای نر به صورت دسته ای و سپس گلهای ماده به طور جداگانه ظاهر می شوندمیوه گوشت دار ،درشت و کروی شکل و

قیمت فایل فقط 12,350 تومان

خرید

کدوی تخم کاغذی
كشت و پرورش كدوی تخم كاغذی

Cucurbita papaver.sterica

  نام علمی:     cucurbita papaver.sterica

نام انگلیسی: naked seedpumpkin      

نام فارسی:        كدوی تخم كاغذی

نام محلی:            کدو تخم کاغذی

گیاه شناسی :

Cucurbita pepo var.striaca

کدوی تخم کاغذی

کدوی تخم کاغذی متعلق به تیره کدوییان گیاهی است ،علفی،یکساله،با ساقه کرکدار و خزنده،ریشه محکم و برگهای پنج لبی که گلهای نر و ماده آن جدا از هم بر روی گیاه قرار می گیرند. گلها به رنگ زرد و پنج لبی می باشند.گلهای ماده کوتاهتر از گلهای نر می باشند. ابتدا گلهای نر به صورت دسته ای و سپس گلهای ماده به طور جداگانه ظاهر می شوند.میوه گوشت دار ،درشت و کروی شکل و یا کم و بیش کشیده است. میوه رسیده به رنگ زرد یا سبز زرذ می باشد. داخل هر میوه 400تا500 عدد دانه به رنگ سبز تیره یا زیتونی است. اطراف دانه ها را پوشش شفاف و ظریفی احاطه می کند. وزن هزار دانه آن 100تا300 گرم است.

خصوصیات بوتانیكی :

كدوی تخم كاغذی گیاهی علفی یكساله و متعلق به تیره ی كدو است . محققان معتقدند كه این گیاه 50 سال پیش بر اثر یك جهش اتفاقی به وجود آمده است . این گیاه در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر جهان می روید و منشاء آن اروپا و مناطق گرمسیر آمریكا گزارش شده است .

ریشه ی اصلی این گیاه محكم است ، سا قه كركدار ، تو خالی و خزنده با ارتفاع متفاوت می باشد كه به رقم گیاه و شرایط اقلیمی محل رویش بستگی دارد و بین 3تا5 متر می باشد. روی ساقه پیچكها یا قلابهایی به وجود می آید كه سبب اتصال گیاه به قیم می شود.

68 صفحه  PowerPoint + PDF

قیمت فایل فقط 12,350 تومان

خرید

برچسب ها : پرورش کدو , پرورش کدو تخمی , پرورش کدو تنبل , پرورش کدو سبز , پرورش کدو گلخانه ای , پرورش کدو حلوایی , پرورش کدو قلیانی , پرورش کدو تنبل در منزل , پرورش کدوتنبل در خانه , پرورش کدو در گلدان , کشت کدو تخمی , پرورش كدو تنبل , پرورش کدو تنبل در گلدان , پرورش کدو تنبل بزرگ , پرورش کدو تنبل در خانه , کشت کدو تنبل , نحوه پرورش کدو تنبل , کشت کدو تنبل در ایران

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر