امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت بررسی مدلهای اقتصادی کلاسیک جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان

پاورپوینت بررسی مدلهای اقتصادی کلاسیک جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان دسته: اقتصاد
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 650 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدلهای اقتصادی كلاسیك جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ساختار مدلهای كلاسیك جدید، فرضیه انتظارات عقلائی، تسویه پیوسته بازار ، فرضیه عرضه كل، نظریه دور تجاری تعادلی، دستاوردهای سیاستی نگرش كلاسیكی جدید، قضیه بی تاثیری سیاستها، اثر تغییرات پیش بینی نشده و پیش بینی شده

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدلهای اقتصادی كلاسیك جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ساختار مدلهای كلاسیك جدید

فرضیه انتظارات عقلائی

تسویه پیوسته بازار

فرضیه عرضه كل

نظریه دور تجاری تعادلی

دستاوردهای سیاستی نگرش كلاسیكی جدید

قضیه بی تاثیری سیاستها

اثر تغییرات پیش بینی نشده و پیش بینی شده در عرضه پول بر تولید و قیمت

هزینه های حقیقی تورم زدایی

ناسازگاری زمانی پویا، اعتبار و قواعد پولی

سیاستهای اقتصاد خرد برای افزایش عرضه کل

انتقاد لوکاس از ارزیابی سیاست ها توسط اقتصادسنجی

تکامل اقتصاد کلان کلاسیکی جدید

نتیجه گیری

قسمتی از متن:

در حالی كه اقتصاد كلان كلاسیكی جدید طی دهه 1970 از اقتصاد پول گرا منشعب شد و عناصر معینی از آن نگرش (مانند تبیین پول گرایان از تورم) را مدنظر قرار داد، بایستی آن را بعنوان مكتبی جدای از تفكر پول گرایی مرسوم در نظر گرفت.

رویكرد كلاسیك جدید را اغلب با كار رابرت لوكاس (دانشگاه شیكاگو) مترادف می دانند، دیگر اقتصاددانان این مكتب عبارتند از توماس سارجنت (دانشگاه استنفورد) رابرت بارو (دانشگاه هاروارد) و ادوارد پرسكات و نیل والاس (دانشگاه مینسوتا) می باشند. در رویكرد كلاسیك جدید به اقتصاد كلان، سه فرضیه عمده پذیرفته شده . (1) فرضیه انتظارات عقلایی، (2) فرضیه تسویه پیوسته بازار و (3) فرضیه عرضه كل.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی مدلهای اقتصادی كلاسیك جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان " می باشد که در حجم 37 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته  اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت بررسی مدلهای اقتصادی کلاسیک جدید و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان , مدلهای اقتصادی کلاسیک جدید , نظریه های اقتصادی کلاسیک جدید , ساختار مدلهای کلاسیک جدید , تکامل اقتصاد کلان کلاسیکی جدید , تحلیل مدلهای اقتصادی کلاسیک جدید , اقتصادی کلاسیک جدید , ساختار مدلهای کلاسیک جدید , فرضیه انتظارات عقلائی , نظریه دور تجاری تعادلی

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر