امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت آشنایی با اصول سازمان تجارت جهانی

پاورپوینت آشنایی با اصول سازمان تجارت جهانی دسته: حقوق
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2444 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 11

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اصل ملت های کامله الوداد، اصل رفتار ملی، اصل حفظ رفتارهای ویژه و متفاوت، اصل آزادسازی تجاری، اصل شفافیت و قابل پیش بینی بودن تجارت، اصل تجارت منصفانه و رقابتی

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اصل ملت های کامله الوداد

اصل رفتار ملی

اصل حفظ رفتارهای ویژه و متفاوت

اصل آزادسازی تجاری

اصل شفافیت و قابل پیش بینی بودن تجارت

اصل تجارت منصفانه و رقابتی

قسمتی از متن:

اصل دولتهای كامله الوداد كه از اساسی ترین تعهدات سازمان به شمار می رود قاعده ای است كه بموجب آن یك دولت تعهدی را در قبال دولت دیگر می پذیرد مبنی بر اینكه اگر آن دولت در خلال روابطش با سایر دولتها در مورد خاص توافق شده، امتیازی افزون تر از آنچه به آن دولت اعطاء كرده به سایرین اعطا كند این افزایش امتیازات به آن دولت نیز بطور خودكار تسری پیدا نماید. ماهیت این تعهد تبدیل روابط دوجانبه به روابط چندجانبه است و حركتی است از دوجانبه گرایی به سوی چند جانبه گرایی در روابط بین المللی.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " آشنایی با اصول سـازمان تجارت جهانی"  می باشد که در حجم 11 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت آشنایی با اصول سازمان تجارت جهانی , اصول سازمان تجارت جهانی , تحقیق اصول سازمان تجارت جهانی , مقاله اصول سازمان تجارت جهانی , اصل ملت های کامله الوداد , اصل رفتار ملی , اصل حفظ رفتارهای ویژه و متفاوت , اصل آزادسازی تجاری , اصل شفافیت و قابل پیش بینی بودن تجارت , اصل تجارت منصفانه و رقابتی

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر