امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر بر آن

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر بر آن دسته: بازاریابی و امور مالی
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 106 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین، فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری، رفتار خرید آن لاین، نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین، رضایت و وفاداری، عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در مح

قیمت فایل فقط 32,500 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین

فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری

رفتار خرید آن لاین

نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین

رضایت و وفاداری

عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط آن لاین افزایش دهند

کیفیت در محیط آن لاین

خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط مجازی

نتیجه گیری

فهرست منابع

قسمتی از متن:

در بحث رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین با استفاده از ادبیات موجود در حوزه بازاریابی می توان به مباحث زیر اشاره کرد.

هدف ارتباطات بازاریابی، ساخت و نگهداری، وفاداری و تعهد رابطه بین مصرف کننده و سازمان می باشد. مطالعات نشان داده اند که انواع روابط با تعهد به مشتری باعث افزایش وفاداری در او می شود. چینگ و دیگران درمطالعات خود نشان دادند که تعهدات مالی، اجتماعی و ساختاری بر تعهدات و الزامات مشتری اثر مثبتی دارد.

تعهدات مالی بیشتر باعث تقویت الزامات و تعهدات مشتری کالاهای تحقیقی می شود تا کالا و خدمات تجربه ای یا مطمئن، اما تعهدات ساختاری بیشتر برای کالاهای مطمئن و تجربه ای مناسب می باشند. و تعهدات اجتماعی برای هر سه نوع کالا اعم از تحقیقی، مورد اطمینان و تجربه ای مناسب می باشند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن" می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

قیمت فایل فقط 32,500 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین , پاورپوینت عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده آن لاین , رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر بر آن , رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین , رفتار خرید آن لاین , نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین , کیفیت در محیط آن لاین

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر