امروز: جمعه 10 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

طراحی سایت آموزش دانشگاه

طراحی سایت آموزش دانشگاه دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 96 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 60

مقدمه تار جهان گستر (Word wide web) دنیای عجیبی است كه تكنولوژی های مربوط به آن، اغلب بدون پشتیبانی كافی، عرضه می‌شوند و كاربران این تكنولوژی ها، همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می‌كنند، كه باعث سر در گمی آنها می‌شوند

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

طراحی سایت آموزش دانشگاه


فهرست مطالب:

مقدمه. 1

فصل اول.. 2

مقدمه: 3

PHP چیست؟ 3

به چه دلیلی از PHP استفاده می‌كنیم؟ 5

PHP چگونه كار می‌كند؟ 7

شما به چه چیزی احتیاج دارید؟ 9

فصل 2 جمع آوری اطلاعات... 10

الف: قسمتهای مختلف دانشگاه 11

پستهای سازمانی.. 11

2-3- اداره امور آموزشی.. 16

امور فنی و عمرانی.. 21

شرح وظائف امور فنی.. 21

فصل سوم- نیازمندیها 25

جداول.. 27

فصل چهارم- PHP و فرم های HTML 19. 31

ایجاد یك فرم ساده 32

استفاده از Get یا Post 34

برای افزودن مشخصه METHOP به اسكریپت خود. 35

دریافت اطلاعات از یك فرم توسط PHP. 36

برای ایجاد اسكریپتHandleform.php.. 36

وارد كردن داده ها به هنگام برنامه نویسی.. 38

برای ایجاد یك اسكریپت PHP كه یك خوش آمد گویی را نمایش می‌دهد: 38

برای استفاده از روش GET، بدون استفاده از فرم HTML: 39

برای نسبت دادن یك مقدار به یك متغیر: 40

فصل پنجم – استفاده از رشته ها 43

مرتب كردن رشته ها 44

برای مرتب كردن یك رشته: 45

نكته. 46

پیوند زدنرشته ها 46

برای پیوند زدن دو رشته به یكدیگر، در اسكریپت خود: 47

رمز گذاری و رمز گشایی رشته ها 48

پنهان سازی و آشكار سازی داده ها 50

فصل ششم – پایگاه داده ها 52

اتصال به یك پایگاه داده و ایجاد آن.. 54

ایجاد یك جدول..56


مقدمه:

تار جهان گستر (Word wide web) دنیای عجیبی است كه تكنولوژی های مربوط به آن، اغلب بدون پشتیبانی كافی، عرضه می‌شوند و كاربران این تكنولوژی ها، همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می‌كنند، كه باعث سر در گمی آنها می‌شوند.

برای نمونه می‌توان به رشد نرم افزارهای open source  اشاره كرد (برنامه هایی كه می‌توان آنها را گسترش داد و یا تغییراتی در ساختار آنها ایجاد كرد.) متداولترین این برنامه ها، سیستم عامل Unix، و به طور خاص Linux، می‌باشد. این برنامه ها، با وجود ثبات و پایداری و دارای یك مشكل بزرگ می‌باشند و آن دشوار بودن آموختن این برنامه ها می‌باشد. كمبود راهنمایی كه به زبان ساده، این برنامه ها را به مبتدیان آموزش دهد، باعث شده است كه این دسته از نرم افزارها از جایگاه واقعی خود دور نگاه داشته شوند. PHP، یكی از زبانهای اسكریپتی open source، ابزار مفیدی می‌باشد كه تا كنون علی رغم سادگی استفاده از آن، هنوز به طور شایسته از آن استقبال نشده است.

این كتاب شما را برای آموزش زبان PHP راهنمایی خواهد كرد. به عبارت دیگر نه تنها مقدماتی از این زبان را به شما ارائه می‌دهد. بلكه منابعی برای دسترسی به اطلاعات پیشرفته تر را نیز معرفی می‌كند. با استفاده از این كتاب شما دانش كافی برای آغاز به كار ایجاد سایت های دینامیك وب توسط PHP را كسب می‌كنید.

PHP چیست؟

PHP كه در ابتدا در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد، مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب می‌آمد . با گسترش قابلیتها و موارد استفاده این زبان، PHP در معنای Hypertext Prprocessor به كار گرفته شد. (عبارت پیش پردازشگر Prprocessor  بدین معنی است كه PHP، اطلاعات را قبل از تبدیل به زبان HTML، پردازش می‌كند.

PHP یك زبان اسكریپتی سمت سرویس دهنده embeded HTML، Cross-Platform، (Server-side)

سمت سرویس دهنده بودن PHP، بدین معناست كه تمام پردازشهای این زبان بر روی سرویس دهنده (server) انجام می‌گیرد. یك سرویس دهنده، در حقیقت یك كامپیوتر مخصوص می‌باشد كه صفحات وب در آنجا نگهداری می‌شوند و از آنجا به مرورگر كاربران منتقل می‌شوند. چگونگی انجام این روند، در ادامه این قسمت، توضیح داده می‌شود (به قسمت PHP چگونه كار می‌كند؟ مراجعه كنید)

منظور از Cross-Platform بودن این زبان، این است كه بر روی هر سیستم و با هر سیستم عاملی از قبیل O2/2، Macintosh، Windows NT،Unix، اجرا می‌شود. توجه كنید كه منظور از این سیستم عاملهایی می‌باشند كه بر روی سرویس دهنده نصب می‌شود. PHP نه تنها قابلیت اجرا بر روی هر سیستم عاملی را دارا می‌باشد، بلكه برای منتقل كردن برنامه های آن از یك سیستم عامل به سیستم عامل دیگر احتیاج به تغییرات اندكی خواهید داشت و حتی در بعضی از موارد، بدون احتیاج به هیچ تغییری می‌توانید، یك برنامه به زبان PHP را از یك سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل كنید.

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پژوهش طراحی سایت آموزش دانشگاه , دانلود تحقیق طراحی سایت آموزش دانشگاه , دانلود مقاله طراحی سایت آموزش دانشگاه , دانلود تحقیق در مورد طراحی سایت , طراحی سایت دانشگاه , پژوهش طراحی سایت آموزش دانشگاه , دانلود پژوهش رشته کامپیوتر

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر